Česká pobočka čínské technologické společnosti Huawei (telekomunikační sítě, výpočetní technika, chytrá zařízení a cloudové služby) má nového tiskového mluvčího..
Celý článek ⇢
Česká pobočka čínské technologické společnosti Huawei (telekomunikační sítě, výpočetní technika, chytrá zařízení a cloudové služby) má nového tiskového mluvčího..
Celý článek ⇢
Velká retailová skupina HP Tronic, která zahrnuje brandy prodejen s elektronikou a domácími spotřebiči Datart (preferovaná značka), Euronics nebo Kasa.cz, hlásí i navzdory pandemii čínského koronaviru výrazně růstová byznysová čísla za rok 2020...
Celý článek ⇢
Česká pobočka Panasonic Marketing Europe, která zajišťuje technickou podporu, prodejní kanály, distribuci a aktivity v oblasti marketingu a reklamy, v uplynulém..
Celý článek ⇢
Čínský telekomunikační a hardwarový koncern Huawei z byznysu v České republice tahá stovky milionů korun. Tuzemská dcera Huawei Technologies (Czech), která dodává..
Celý článek ⇢
Velká retailová skupina HP Tronic Group, která zahrnuje kamenné obchody a související e-shopy Datart, Euronics, Kasa.cz, Hej.sk plus výrobce spotřebičů ETA a několik hotelů, získala k dispozici objemný balík pro financování provozu a nových projektů...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Tržby za prodej zboží se značkou LG Electronics (audio-video technika, domácí spotřebiče, velká bílá technika, mobilní telefony atd.) na českém trhu v roce 2019 "výrazně..
Celý článek ⇢
Velký výrobce gramofonů SEV Litovel, kterého ovládá podnikatel Jiří Mencl, po předloňském propadu (nižší prodeje gramofonových přístrojů) opět navýšil ekonomický výkon...
Celý článek ⇢
Kutnohorská fabrika Foxconn Technology CZ (na fotce výkonný ředitel Stephen McKenna), která vyrábí nejrůznější IT součástky a výrobky - od serverů až po mobilní datová..
Celý článek ⇢
Velký výrobce barevných televizorů a dalších výrobků (přehrávače a rekordéry Blu-Ray atd.) Panasonic AVC Networks Czech v roce 2019 utržil 12,1 miliardy korun. V meziročním..
Celý článek ⇢
Dva miliardáři mohou být spokojeni. Multikanálová firma, která za reklamu a marketing utrácí ročně přes 100 milionů, narostla o více než 400 milionů korun. Kromě jiného i díky další vlně televizní digitalizace, v jejímž rámci si diváci pořizovali nové přístroje se standardem DVB-T2...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢